måndag 30 augusti 2010

Jag dör, jag dör, jag dör!



Åh.. herregud.. Jag vet inte ens var jag ska börja... Jag blir helt röd i ansiktet bara jag tänker på det...

Ni vet den där plåtningen inför studentidningen jag gjorde tillsammans med Alice? (bloggade om det i våras) Jo... nu har de bilderna börjat synas lite här och där och jag har fått kanske tio sms av kompisar den här veckan som skriver att de sett mig på olika affischer och i olika tidningar mm... jag har inte riktigt tänkt på det, förrän jag (och ALLA TREOR I HELA SVERIGE) fick hem den här bilden med posten här om dagen....

!!!!!!!

Förutom att jag nästan är helt osminkad... VAD F*N HAR JAG I ARMHÅLAN!?!?! Huuuuuur kunde de välja en sån bild?! HUR?!

Ja, antar att jag inte kan göra annat än att bjuda på det (jag kan ju inte gärna åka hem till varenda student i hela sverige och riva sönder dem...). Så kanske jag kan lära mig att skratta åt det.... om några hundra år eller något.





26 kommentarer:

  1. Precis molly, vad gör det om hundra år nej knappast ingenting :D

    SvaraRadera
  2. Men lilla vännen. Man tänker inte på det. Det gjorde i alla fall inte jag. Oroa dig inte, kram :)

    SvaraRadera
  3. men molly.Du är såååå vacker du ska bara vara stolt över den bilden! <3 och det i armhålan, det får jag med på bilder när jag står så med armen, om det är till någon tröst<333

    SvaraRadera
  4. Tror inte folk tänker på det (; Snarare att den där klänningen är riktigt vacker och att du strålar som en sol! (:

    Kul att du har börjat blogga mer igen! (:

    SvaraRadera
  5. Du är så gudomligt vacker som du är så jag tror inte att det är någon som ens ser att du verkar ha något i armhålan. Jag skulle inte sett det om du inte pekade ut det. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Det är väl en lock från håret?

    SvaraRadera
  7. Molly, jag går trean nu och jag fick hem min igår. Tycker du är jättevacker på bilden, och jag la inte alls märke till din armhåla. Förrän du påpekade det nu, och det enda jag gjorde då var att skratta. Haha, du är så rolig ;p Ingen kommer märka ju det kan jag garantera dig.

    Eftersom jag själv går trean nu så vill jag önska dig lycka till med ALLT framöver :) såsom student, skivor osv ..

    SvaraRadera
  8. Hej Molly! Det är ingen som märker det där med armhålan. Jag såg det inte ens! Så gå inte och ha ångest för det! För du är jättefin! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  9. Nu va du inte smart Molly! Tänka alla som missat det, nu vet alla :)

    SvaraRadera
  10. du er sykt pen da!! ingen som tenker på den armen :p og kjolen er kjempefin :o

    SvaraRadera
  11. haha jag går i trean men har inte fått någon (kanske ligger inte norrland i sverige längre)

    jag tror nog ingen hade tänkt på det om du inte hade sagt något

    SvaraRadera
  12. Jag går på John Bauer gymenasiet i Halmstad och där har vi några stycken plancer på på dig och Alice. Ni båda är jätte fina och jätte söta! :)

    SvaraRadera
  13. Superfin bild på dig ju! Skulle kunna gjort mycket för att varit så vacker på mitt studentfoto för det blev katastrof! Hahha så oroa dig inte för det där är något bara du tänker på :)

    SvaraRadera
  14. Min första reaktion var:
    Shit hon är verkligen vacker!

    Du är på riktigt en av sveriges vackraste flickor.

    SvaraRadera
  15. Du är jättefin Molly :D Ingen tänker på det bara du själv :P Du är alltid fin, va du än har på dig och va du än gör så strålar du alltid :) Diggar din blogg<33

    SvaraRadera
  16. du är sjukt söt verkligen (:

    SvaraRadera
  17. Jag tycker du blev jättefin på bilden :)

    SvaraRadera
  18. Fin! :D Men, alla treor? :O Jag är också trea och vad jag vet så har inte jag fått någon sån bild :(

    SvaraRadera
  19. Hej Molly:
    Tjejerna i ABC Gruppens kundtjänst här.
    Vi tycker du är otroligt vacker på bilden och vi är helt övertygade om att alla treor runt om i Sverige ser dig som en bra förebild och en stor inspirationskälla.

    Rebecca:
    Självklart skickar vi en katalog med Molly hem till dig!

    Vi hoppas att ni båda får ett underbart sista läsår på gymnasiet och att vi får vara delaktiga i att göra er skoltid och student värd att minnas!

    SvaraRadera
  20. Jag såg bilden idag på ABC-Gruppens affisch på min skola, du blev så fin i studentmössan och klänningen!

    SvaraRadera
  21. Hehe jag tror nog att de bara är du som tänker på det (;
    Den bilden står ute i kökets med syrrans storlek på studentmössan xD

    SvaraRadera
  22. se på det positiva molly! du är jättesöt i ansiktet och har superfina tänder ^--^
    men jag vet precis hur det är att inte bli nöjd med en bildl.. dock inte nån som blivit publicerad i en tidning, ^^", så känd (hosthost.....) är inte jag. förresten, måste bara säga att jag älskar din version av Hallelujah, den är helt magisk..

    SvaraRadera
  23. Haha, du finns med i min almanacka som jag fick av skolan också ;)

    SvaraRadera
  24. I en annan del av Sverige har vi inte fått bilderna men dock finns ni med i kalendrar som vi får från skolan och det är inte bara treorna som får dem. Fast jag tror inte att det är samma bild.

    SvaraRadera
  25. Hej! jag har sökt överallt om lite info eller så om klänningen du har på dig när du är med för abc gruppen, har du någon aning om varifrån den kommer?

    mycket tacksam för svar:)

    SvaraRadera
  26. Hej! :)
    jag har också sökt efter klänningen du har på dig när du är med i ABC-gruppen. Har du någon aning om varifrån den kommer eller vart man kan få tag på den?
    Den passar dig jättefint. Ska du ha den på dig på din student? :)

    SvaraRadera