torsdag 5 augusti 2010

Ölandsbron

Nu lämnar jag underbara, vackra, mysiga, Öland.
Klockan är sex på morgonen och jag är pigg som en lärka... Mot Luleå!









Kom på att jag inte haft "dagens fråga" på typ hundra år, så här kommer ett svar:

Hur går det med körkortet?

Jadu... Just nu går det väl inge vidare. Jag är en väldigt optimistisk människa som tror att inget är omöjligt. Det är en väldigt bra egenskap, men ibland kan det gå lite överstyr. I början av sommaren kändes det som att jag skulle ha supermycket tid över till att övningsköra, men jag har knappt varit hemma sedan början av juni! Att hinna med skola, musikkarriär, familj, vänner och pojkvän samtidigt som Let's Dance verkar plötsligt som en bit kaka när man jämför det med att ta körkort när man är ute på Turné och inte ens har hunnit packa upp resväskan på två månader! (ni kan vara lugna, jag tvättar mina kläder ibland..).

Så, jag har bestämt mig för att ta en intensivkurs i höst. Tror att det inlärningssättet passar mig mycket bättre! Då slipper jag ha en massa annat som tar upp min hjärnkapacitet.


Ställ mer kloka frågor så lovar jag att bli bättre på att svara!

Pusss

-- Bloggar från iPhone

21 kommentarer:

  1. Hej!
    Kan inte du ha en tävling lite då och då där du lottar ut en Molly-autograf t.e.x?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. ska du åka bil hela vägen, åh satan! ;) Jag trodde jag åkte långt igår, men det är väl ganska långt att åka från öland till luleå?!

    Okej jag har en fråga, hur det kommer sig att du aldrig gjorde en musikvideo till ditt album? :)

    pussar & kramar.♥

    SvaraRadera
  3. Gatumusikanterna från Storgatan i borgholm tackar för det stora leendet!

    SvaraRadera
  4. hej nu kommer några frågor!,har du någon gång glömt texten till dina låtar?
    Vilken är din favorit låt?::)
    Du är bäst Molly!
    hoppas du har det bra!
    kram Alva<3

    SvaraRadera
  5. Är du och eric saade fortfarande i hop?

    SvaraRadera
  6. Skulle du kunna tänka dig att uppträda på en välgörenheteskonsert gratis?

    SvaraRadera
  7. okej! :D
    men lycka till med körkortet i höst då?

    ska du fortsätta med gymnasiet nu i höst eller? vilket gymnaise går du på?

    ha de bra i Luleå :D

    SvaraRadera
  8. Ååh, pigg som en lärka 6 på morgonen? Jag är dödstrött om jag vaknar vid 12 på förmiddagen, heh..

    SvaraRadera
  9. Hej hej, jag såg dig på stan idag i Luleå :) Ska se när du sjunger sen också ikväll :)

    kram <3

    SvaraRadera
  10. Men kommer du ha tid med körkortet när du ha höst turné?
    Hoppas det går bra med allt!<3
    Puss

    SvaraRadera
  11. Har någon av dina systrar blogg? Det skulle vara så kul att följa dem också! Kram på dig!

    SvaraRadera
  12. Har du & eric brytit upp, eller är de sant som de står i tidningen att ni har gjort slut?
    vem var din första rikgtiga kärlek och hur länge varade den '?:P

    mvh Ida A

    SvaraRadera
  13. hej molly gud vad bra pigg som en lärka klockan 6 som jag och hoppas det går bra med körkortet :D :D :D som jag har sakt innan ÄLSKAR DINA OCH ERIC SAADE S LÅTAR DOM ÄR SJUKT SKÖNA:p :p :p :D :D :D

    SvaraRadera
  14. hej molly!

    skulle du kunna göra ett inlägg och visar hur du sminkar dej till vardags?

    kram!

    SvaraRadera
  15. Vilken linje ska Frida börja i höst?

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Jag har 2 frågor. Den ena har jag ställt förut, men inte fått svar på: Varför finns inte "Det finaste någon kan få och "Allt" med på din skiva?
    Den andra är: Tror du på Gud? Betraktar du dig som kristen?
    Kram.

    SvaraRadera
  17. Molly!
    Jag skulle vilja ha en video på när du gör de här lockarna som du oftast har som ser så naturliga ut... Inte dom du har nu utan den större storleken som du hade mer förr. Tycker du är så otrligt vacker i de fast även de andra. Men dom är något speciellt<3
    Vet att du har visat med bilder men det skulle vara lättare att se med en video.

    Hoppas den långa resan till Luleå gick bra, lååång väg! Kram Mathilda

    SvaraRadera
  18. Felicia eriksson6 augusti 2010 kl. 15:01

    hej!
    Bråkar ofta du med dina syskon?
    och om du och Eric bråkar hur slutar bråket får en ge sig eller blir ni sams ändå?:P
    förlåt om jag frågar jag vet att det är privat!!
    Om du ställde upp i ett program vilket skulle du vilja ställa upp i då?
    pussar och kramar ditt största fan Felicia(L)

    SvaraRadera
  19. Hejsan molly!

    Kan du inte börja göra videoinlägg:)
    Du är bäst Molly!<3
    kolla gärna in min blogg: www.erikaaasblogg.blogg.se
    kraaam<3

    SvaraRadera
  20. tja vilken är din idol vad är det bästa med dina fans?
    vilket är dit favo djur?
    vilken ålder insåg du att du var duktig på att sjunga?

    SvaraRadera
  21. Hoppas du hade de toppen i Luleå! Missade dig!!!

    SvaraRadera