tisdag 31 augusti 2010

Rockbjörnen

Imorn händer en massa spännande saker mina vänner! Först blir det skola (bl.a. min nya favoritlektion "Media-komposition"), sen blir det Co-write med Aleena och Peter Kvint. Efter det springer jag och Aleena vidare till ROCKBJÖRNEN. Ska bli så kul!


Vad tror ni om denna Outfit till imorgon?





Linne: Topshop
Skinnjacka: Jofama By Kenza
Boots: Nilson

Jag älskar att få spela på rocktemat! Många tror kanske att jag går runt i vit klänning, klackskor, lockat hår och sjunger om gudar varje dag... Men så är det inte! Det är ju bara en liten sida av mig ;) När jag var liten var jag t.ex. en riktig pojkflicka som gjorde allt som killarna gjorde. Jag gick på bandy, fotboll, tennis och min största idol var Billy Idol. Förvånade?

FÖRRESTEN! Nu kan man bara rösta på ellen i FYRTIO MINUTER TILL! Sen avgörs det... Rösta, people, rösta! Sen är det bara att hålla tummarna!

9 kommentarer:

  1. Dom pratar om det på Vakna med The Voice nu^^ haha rockbjörnen alltså. Det var en bra outfit :)

    SvaraRadera
  2. Cool tjej!
    ha det så kul:)
    kram Alva<3

    SvaraRadera
  3. Hej världens finaste Molly! Jättefina kläder! Ha det så kul på rockbjörnen! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  4. Snyggt molly ;)
    <3<3
    kram johanna ;D

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul det skulle vara om man fick träffa dig :) Du verkar så trevlig :)

    SvaraRadera
  6. Nu fick jag en sån där reaktion igen som jag fick häromdagen, fin du är gumman^^

    SvaraRadera
  7. Du klär bättre i lite klakar en stövlar.
    Typ dina snygga skor du hadde i diggiloo 2008 dom var jätte snygga.
    Det finns en kläning du har som jag tycker mycket om son man aldrig ser,
    den du hade i så ska det låta första gången.
    Många kramar från Skåne

    SvaraRadera
  8. fin bilder ;)
    Jag älskar dig ♥

    Kram Ewelina från Polen :)

    SvaraRadera