fredag 27 augusti 2010

Lunch med Ellen




Vem skulle välja det här...





... framför det här?!


Inte Molly och Ellen i alla fall!
Dessutom lider jag av svår Korvfobi (det skulle ni nog också göra om jag berättade allt som finns i en korv.... Uääh! Jag skulle nog kunna spy bara av att TÄNKA på det!).

Så, vi gick till Gallerian och käkade istället. Hundra gånger godare och mysigare! Dessutom har jag fyra timmars hål jag måste fylla ut, och jag spenderar hellre dom här i gallerian än i skolan! Här kan man ju shoppa! (...Även om jag inte alls behöver göra det... På säkert minst ett år!).












Ellen fotade mig när jag gjorde en radiointervju. Härligt att solen ville titta fram lite idag också!

Pusss


-- Bloggar från iPhone

6 kommentarer:

  1. vad vart det för bil nu då kan du visa den här i bloggen?
    jag gillar dig så mycket att jag går ut på internet på telefonen för att kolla på din blogg så bateriet tar slut varje dag.
    PUSSSSSS ALVA FRÅN SLAGSTA.

    SvaraRadera
  2. Behöver du inte shoppa? Har du för mkt kläder? det kan man aldrig ha? ;D

    SvaraRadera
  3. .... och där slutade jag äta korv... ;)

    GUD vad kul det är när du bloggar så mycket om dagen! ♥

    SvaraRadera
  4. var har du köpt den där genomskinliga saken du har på dig, grymt fin :)<3 är den en blus/skjorta? :D

    SvaraRadera
  5. Hej Molly! Jag måste bara säga att jag sjunger hela tiden på Jag ska fånga en sommar, den är grym! Fast jag tycker alla låtar du sjunger är jättebra! Jag bara undrar om du har nåt tips på om man vill bli artist (alltså vilken väg man ska gå?) För jag vill verkligen bli sångerska. Mvh Thilda

    SvaraRadera
  6. Du är så vacker och älskar din blogg ;)
    kram johanna ♥♥

    SvaraRadera