torsdag 19 augusti 2010

Post

Åh vad det är roligt att få post! Jag älskar känslan av att komma hem efter en lång resa och hitta en hel hög med spännande brev i olika färger och storlekar (de är ju inte alltid skitroliga inuti, men det vet man ju inte då!) som bara väntar på att bli öppnade. Då känns det som att man inte blivit helt bortglömd medan man isolerat sig från omvärlden!








Hittade en massa roliga inbjudningar jag måste svara på!







T.ex. så fick jag denna rosaglittrande inbjudan till den nya barnfilmen "Lillefi" som jag och Mimmi har varsin dubbroll i. Jag spelar en liten söt men deppig "Emo-älva" som har ett regnmoln som förföljer henne. Det vill ni inte missa!

Förresten... Det dök även upp ett mycket bekant paket bland inbjudningarna.... JAG HAR FÅTT EN TILL BLÖJA! Det börjar fan bli läskigt nu. Vem har min adress?! Jag tror fortfarande att det kan vara ett svartsjukt fan till Eric... Men jag börjar undra om det inte är själva blöjbolaget som skickar det till mig för att jag ska skriva om det här på bloggen och göra reklam... Riktigt fult i sånna fall! Vad tror ni?









Pussar från Norrköping! (Nä jag var ju inte helt ute och cyklade!)




-- Bloggar från iPhone

11 kommentarer:

  1. haha, undra vem som skickar det? x) ♥

    kommer du hinna ner till malmö på lördag, på rix? :)
    och videon som emmalisa hade filmat eller vad det va', när lägger du ut den? :)

    SvaraRadera
  2. vad var det i rockbjörnens brev ?? <33 Imorron ska jag träffa eric saade och dig om du kommer till linköping !!

    SvaraRadera
  3. Hej Molly! Jag vill bara tacka så för att jag fick tacka dig i Helsingborg i sommar! Du var supersöt och supersnäll, tackar för autografen! Träffade dig och Eric med några av mina kompisar utanför Harrys om du kommer ihåg? Blandannat med min kompis Felicia som fyllde år då, jättekul var det och hon var jätteglad att du kunde hennes namn. Så tack så jättemycket Molly, (och Eric)du är världens sötaste tjej och jag är säker på att du kommer gå låååååååååångt i karriären för du är en riktig stjärna rakt igenom!
    Lycka till med allt!

    Kram från Helsingborgsläsaren Olivia :) <3

    SvaraRadera
  4. ja hade nog fanta mig också blivit rädd om de kommer flera gånger.

    men e det bara jag som ser något komiskt i detta?

    SvaraRadera
  5. hej bästa molly , !
    använder du fortfarande din fanmejl ?:)

    kramar emma

    SvaraRadera
  6. Hej Molly!
    Måste bara först säga, jag älskar din blogg! Har ändå inte läst den speciellt länge, men jag är redan fast. Men det jag skulle fråga om var faktiskt serien Fångad som du har varit med om dubbat röster i(?) Jag kollade på sista avsnittet idag( 26 av 26 ) men jag tyckte verkligen att det slutade som om det var helt o hållet slut. Kommer det mera nästa sommar eller var det bara jag som tyckte det? Kram :)

    SvaraRadera
  7. hah :P har du sett erics nya musikvideo ?? vad tycker du snälla säg!!

    SvaraRadera
  8. Molly bara så du vet så ser man din adress på en av korten xD & NEJ det är inte jag som har skickat blöjorna.

    Puss
    Sofie

    SvaraRadera
  9. Hej,Molly du är bäst i hela världen!
    Du och Eric är såå söta ihop!:)
    Lyssnade på din skiva och du sjunger så himla fint,ingen annan kan sjunga så vackert som dig!
    Jag tror det är blöjbolaget!
    Kram /Alva<3

    SvaraRadera
  10. Hej molly!! :)
    Du har sån hiimla fin röst! :D
    Hahahh!
    Om man skickar ett brev till: Eric Kahled Saade,Stockholm,Sweden .. kommer det fram då? ;)
    det skulle vara SUUUUPERSNÄLLT om du frågade Eric om han har fått mitt brev&om han kunde höra av sig? Jag skrev om mig (felicia) och en tjej som heter ´Josefin ;D Hahaah!
    Och att typ,,eh ja,en tjej började hata oss efter jag hade råkat armbåga henne i huvudet på ett godisregn!
    Hahahah! ^^ Jag troor nog att han vet vilket brev det är(om han har fått det,för jag hoppas att det bara är jag som är dum nog att råka armbåga en liten tjej i huvudet ! :( ;/ Hihh!
    Han kan VERKLIGEN lita på att jag inte kommer ringa han 24/7 eller ge ut hans nummer ;)
    Om det är någon som ringer på nummret han (kke hör av sig till mig ;D ) Så får ni väl polisanmäla mig! hahhah! För jag LOVAR attt inte säga nåt! XD

    Du är så himla söt! <33 Eric har verkligen tur,och du har jätte tur som har han! :)
    Jag har träffat han i Gävle och märkte att han är en toppenkille! <333
    Hälsa gärna han! ♥ ♥ ♥ ♥
    Du kan gärna skicka ett mail o svara lr nå sånt ;D
    För jag lämnar helst inte ut mitt namn här ;)
    Kraaaam!! <3333333333
    msn: felicia93.1@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Felicia, dröm vidare ingen tror dig.

    SvaraRadera