onsdag 25 augusti 2010

Sitter på muggen

Alltså... Caféet Muggen.

(Måste erkänna att jag inte kunde låta bli att småle när jag skrev den där finurliga rubriken - hur mobbad är jag på en skala?!)

Sitter här i min ensamhet och filosoferar medan jag väntar på Aleena Gibson, och jag måste bar kolla med er... Får ni ofta tvångstankar som gör att ni inte kan slita blicken från något? (oftast typ mellan ögonen på en helt främmande person?!) det hände mig nyss och det händer mig ganska ofta! Jag bara stirrar och stirrar tills personen ifråga nästan kommer fram och säger till mig. Varför är det så? Varför är det så kul att bara fortsätta titta fast man vet att man gör bort sig totalt, och kanske tom skrämmer personen?

Ni kanske tycker att jag är värsta psykot nu, men det är jag kanske. Helt normal är jag i alla fall inte!


Efter mötet springer jag vidare till dubbstudion. Längtar! Jag älskar mitt jobb! Och idag var skolan inte så dum heller... Jag kanske börjar komma in i rytmen igen?! Hoppas!




Juste! Här kommer en bild på min nya hårfärg. Blev kanske lite väl rött, men annars är jag nöjd. Trivs verkligen som mörkhårig!

Puss på er

-- Bloggar från iphone

12 kommentarer:

  1. Du passar jättebra i mörkt hår :D Du verkar vara en jätte glad, snäll och go person! Diggar din blogg :) Kramizz<33

    SvaraRadera
  2. Tja det blev lite mörkt kunde haft ett nummer ljusare.
    Men frisyren är jätte snygg avensjuk.
    Kramar från Skåne

    SvaraRadera
  3. Fin hårfärg! Du passar som mörkhårig. :-) Som Pocahontas fast ljushårigare. :-) Föresten, jag har lyssnat (och röstat), på Ellen. Hon är ju minst lika grym som dig! :-) Tänk om du, Ellen och Emmalisa skulle bilda en grupp, shit vilken supergrupp det skulle bli! Lägg till dina systrar också, så har världens bästa "girlband". :-) Destiny's child 100 gånger om, liksom. :-) Ursäkta om jag flummar, men jag är på det humöret just nu. Ha det bäst, finaste Molly!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jo, jag kan sitta sådär & bara tänka på typ ingenting. & så märker jag att jag stirrar som fan på nån människa som kollar tillbaka helt ; vad kollar hon på? ser jag konstig ut? usch..
    xD

    SvaraRadera
  5. Hej världens finaste Molly! Jag tycker din hårfärg är jättefin. Och sen vill jag också säga att varje gång jag hör dig sjunga blir jag jätteglad i hela kroppen, Du är en förebild för mig! Och jag hoppas verkligen att jag får träffa dig nån gång för du verkar vara världens snällaste! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  6. Jätte fin hårfärg!

    SvaraRadera
  7. Hej Molly :) Angående tvångstankar är det nog många som har den men jag kan lova att du inte är något psyko.. tro mig jag har egna erfarenheter. Du är en hälsosam, härlig tjej med båda fötterna på jorden, väldigt vacker och en bra förebild.. även för en 24-åring som jag. Och apropå hårfärgen är den asläcker! Inte för rött, bara asläcker! Tror aldrig jag sett en sån stark blandning av brunt och rött förut. Har själv haft tusen (okej kanske inte riktigt men fler än snittet iallafall :P) hårfärger och har sen en tid tillbaka landat i mörkbrunt och jag trivs bättre än bra :D. Är linblond från födseln, men trivs inte i det av någon anledning jag inte har kommit underfund med än. Vad är din ursprungliga hårfärg? Kram Magda

    SvaraRadera
  8. skulle tycka det skulle vara kul ifall du ville göra om din design här på bloggen, kan tycka att den är lite tråkig och väldigt ljus för hösten.
    Usch nu lät jag otroligt negativ, jag gillar dej molly ;-)
    Synd att du inte vill skriva lite mer om Eric när ni ändå är ihop och han finns med i ditt liv. men det är ditt val.
    Snygg hårfäg.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Molly!:)
    Din blogg är bäst!,kan du visa en bild på ditt rum!?
    Jätte fin hårfärg du passar så bra allt!,du är en av dem finaste människorna som finns!
    Ska du dubba till fångad?,längtar till fortsättnig!
    kram Alva<33

    SvaraRadera
  10. SUPERFINT blev håret juh! :D<3

    SvaraRadera
  11. Bäste Molly!
    Ja älskar ditt hår du gör så fina lockar.
    Själv när jag gör lockar så går dom ut Direkt.
    Och det är så jobbigt men strunt i mig.
    Du sjunger AS AS AS BRA!!!
    Och jag verkligen ÄLSKAR när du gör inlägg.
    För det är så intressant och läsa!
    Jag tycker din blogg är Jäte bra som den är!
    Du gör verkligen ett strälande jobb med och sjunga OCH att fixa lockar (HiHi) Och så gör du ett jätte bra jobb med din blogg!
    Självklart! Gör du det du är den bästa artist jag vet och kommer alltid vara det =)
    Hejdå du är bäst Massor av kramar Molly (Jag heter också Molly) ♥♥ men iaf Hejdå MASS VISS AV KRAMAR MOLLY ♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  12. vilken hårfärg använder du? för den var jättefin :D

    SvaraRadera