lördag 28 augusti 2010

Godis, vänner och vänner!






Giget gick bra (tack till er som var där!) och nu sitter jag på tåget med en fet godispåse (det är ju faktiskt lördag!) och tittar på vänner. När jag kommer fram till Sthlm ska jag möta upp några av mina vänner och gå ut på middag. Ska bli så kul!

... Tyvärr hade jag inte sån tur när jag var tvungen att äta lunch själv innan jag fick på tåget. Medan jag väl satt där, ensam på restaurangen, kom jag fram till att definitivt förtjänar en plats på "saker-jag-hatar-listan!" - att äta ensam ute. Det är helt fruktansvärt! Om jag verkligen inte måste, skulle jag aldrig utsätta mig själv för det. Jag skulle hellre gå hungrig.
Jag kanske är töntig, men jag känner mig mobbad, uttittad och framförallt så sjukt ensam!
För att det ska kännas lite bättre brukar jag låtsas läsa i en tidning, skicka sms, knappra på datorn eller ringa en kompis och bara prata strunt. Ibland brukar jag t.o.m. Låtsas att jag väntar på någon...
Haha. Inser nu när jag skriver det hur patetiskt det låter... Men tänkte att jag kanske inte är ensam om att känna så?






I logen innan gig.




På stationen.




MUMS!

Hoppas ni får en mysig lördagskväll!


-- Bloggar från iPhone

16 kommentarer:

  1. Jag förstår verkligen dedär med att äta själv ute, jag hatar också det! (;

    Btw, underbar blogg!

    SvaraRadera
  2. Desamma! <3

    SvaraRadera
  3. Va fin du är och vilken röst du har :)

    Jag är likadan som dig när det gäller att sitta ensam och äta/fika på resturang. Man känner sig jätteensam och det känns som om alla verkligen glor på en om man sitter ensam, men i själva verket är det säkert ingen som bryr sig. haha...lite patetískt som sagt!

    :P
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  4. Hej Molly
    jag vill inte vara dum men jag är jätte besviken att man inte
    fick veta hur det gick i slutet på din nyttiga månad. Du hadde.
    Stämmer det att du ska ha en ny nyttig månad med syskonen
    längre fram?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej molly! :D
    Du pratade ju förut om att du ville att vi skulle säga vad du skulle skriva mer om? :)
    Jag tycker att det vore jätteroligt om du kunde skriva om din klädstil,eller hur din favorit sminkning eller frisyr ser ut? ♥
    Jättestora kramar! Jag kollade på dig på My Camp Rock idag :)

    SvaraRadera
  6. Hej världens sötaste molly! Jag har också väldigt svårt för att sitta själv och äta på en resturang. Sen vill jag önska dig en trevlig lördagskväll. Många kramar till dig Molly. Mvh Thilda

    SvaraRadera
  7. Molly! Du är helt underbar! :) Jag blir verkligen supergla' av att läsa din blogg. Och du, lova mig en sak! Ändra ALDRIG på den underbara personlighet du har för du är bäst!

    Love you!
    Kram Vix

    SvaraRadera
  8. Tack för igår Molly! ♥
    Riktigt bra som vanligt!

    Hoppas vi ses snart igen!
    Vet du om typ din kalender kan börja funka snart?x) ♥

    SvaraRadera
  9. hur många läsare har du molly ? kan du ha en frågestund ? och svara på ALLA frågor !
    puss <3

    HÄLSA ERIC FRÅN EMMA OCH SÄG ATT HAN ÄR BÄÄÄÄST OCH ATT JAG ÄLSKAR HONOM MEEEEEST !
    älskar dig med molly <3

    SvaraRadera
  10. Åh man blir så glad av din blogg! :)

    SvaraRadera
  11. tror du har fått deg en ny leser, som er norsk!^^
    haha, gjør sånne ting jeg og, men mer hvis jeg venter på bussen eller noe sånt :p
    søt blogg, og søt kjæreste du har ... jeg og en venninne dro til sverige bare for å se han, og så han på masquerade tour (i Lidköping), og bodde på samme hotell som han og fikk bilde og autograf av han mens han spiste frokost! :D:D:D:D:D:D:D:D:D ehehee.. han husker nok ikke oss, men vi husker han, så da går det fint (: love him . du er heldig!

    SvaraRadera
  12. du är inte ensam med det där med att äta ute, känner också så.

    SvaraRadera
  13. Hej. Burkar inte läsa din blogg men kom in på den hux flux idag och tänkte bara skriva att jag gillar dina inlägg! :) Och speciellt när jag läste detta inlägg känns det som nåt jag skulle kunnat skriva. Hatar att sitta själv, man får ta på sin coola attityd (som inte existerar för min del)och låtsas som här sitter jag och har det mysigt alldeles själv. :S
    Ännu en gång vill jag säga att du skriver bra och jag har nu lagt in dig på mina favoriter. :P
    //Emelie

    SvaraRadera
  14. ja, jag håller med dig =o det är jobbigare att äta själv än med någon annan... så nepp du är definitivt inte ensam

    SvaraRadera
  15. Snygg dator!<3

    Har en likadan (hihi)




    Ha det bäst sötaste Molly

    SvaraRadera
  16. Håller helt klart med dig! :) Det är hemskt att äta själv. hah

    SvaraRadera