söndag 22 augusti 2010

Jag och glassplitter...



Ännu en gång har jag lyckats vara med om en glassplitterolycka på en efterfest...

Igår när vi var på RixFm-efterfesten var det någon som tappade ett glas och glassplitter flög åt alla håll. På något magiskt vis lyckades jag bli träffad och det började forsa blod från mina händer. Sekunderna innan jag fattade vart blodet kom ifrån, stannade både mitt hjärta och alla på klubben till. Sjukt läskigt! (Jag trodde först att jag hade fått glassplitter i ögonen så att blodet rann ner i mina händer!!! Den förhastade slutsatsen kan kaaanske bero på den andra traumatiska glassplitterolyckan efter mello) Sen när jag väl störtade till toaletten och sköljde av mig visade det sig att det bara var två små sår i högra handen, men pga av det som hände sist blev det hela riktigt traumatiskt!

Så, snälla någon låt detta inte hända igen så att jag får någon knäpp fobi mot glas.. Blir sjukt jobbigt att dricka annars! ;)








Nu är vi snart i Köping!

Puss

-- Bloggar från iPhone

13 kommentarer:

  1. aww.♥
    men asså hur lyckas du? haha

    hoppas på att din schema sak med spelningar funkar snart. Vill se vart du har spelningar i höst. :)♥

    pussar

    SvaraRadera
  2. Vilken otur du ska ha hela tiden, stackars dig!! Tänker på dig<3
    Som tur var så var det kanske inte lika allvarligt denna gång, eftersom förra gången fick du ju i ögonen!
    Puss och kram till dig!

    SvaraRadera
  3. fint har du gjort illa dig

    SvaraRadera
  4. jag har åxå halvt fobi för glas. iaf sånna finglas som e tunna, för när jag va typ.. 5 år. så bara pajjade glaset i munnen på mej medan jag drack. fyfan asså. ingenting hände tack & lov.

    /sofie

    SvaraRadera
  5. Stackare! hoppas allt är bra annars !
    Älskar dig kram Alva<3

    SvaraRadera
  6. Hejsan Molly.
    Jag måste bara berätta en sak.
    Jag har en dotter på 7 år som har dig och Eric som de största idoler.
    Saken var att vi har köpt en kattunge.
    När vi var och hämtade denna så frågade uppfödaren om hon ville ha en kille eller tjej.
    Då svarade min dotter att det spelar ingen roll, för jag har det perfekta namnet till båda.
    Blev det en kille så var namnet Eric Sandén och blir det en tjej så skall hon heta Molly Saade.
    Så nu har vi fått tillökning med en liten Molly Saade här hemma.
    Skall hälsa från henne att du och Eric är bäst =)
    Ha det så bra och lycka till =)
    Kram Susann

    SvaraRadera
  7. Åh stackare, hoppas det blir bättre. Krya på dig <3

    SvaraRadera
  8. Hej Molly synd att det hände förra gången det hände så hörde jag det från vakna med the voice
    och jag tänkte (ojj stackars Molly ) det gjorde ont va?? kram och puss från Molly

    SvaraRadera
  9. Stackars dig! Men det var ju tur att det inte kom i ögonen igen i alla fall. Du verkar ha ett så underbart liv, Molly! Önskar att jag hade ett sånt liv... Dessutom är du ju fortfarande ung så jag kan tänka mig att det bara kommer att bli bättre.

    SvaraRadera
  10. ♥ Varför händer det dig hela tiden?! :(
    Hoppas att det känns bättre snart :)
    kraam johanna♥♥♥♥

    SvaraRadera
  11. Skulle du till Norrtälje? När?
    Kan du inte skriva upp några datum här på bloggen var du ska någonstans?
    Vill inte missa om du är nära där jag bor:)

    Kramar

    SvaraRadera
  12. du får införa plastglas på festerna ist! :)

    SvaraRadera
  13. Stackars dig... Kommer i håg att du nästan fick glassplitter i ögat förut. Åhhh stackarn

    SvaraRadera