torsdag 26 augusti 2010

Dagens fråga...

... Är en fråga från mig till er!

Jag undrar om det finns något ni skulle vilja att jag bloggade mer om? (Förutom Eric - det vet ni att jag inte kommer).

Jag läser ju era kommentarer (tack igen för allt gulligt ni skriver) och blev så glad när jag läste den här kloka kommentaren av av sara igår:

"Hej Molly, älskar din blogg men kan inte du skriva mer om vad du gör på vardagarna och så. Personligen tycker jag det är roligare att läsa om din vardag än att du har konserter(vilket självklart är en stor del av ditt liv) men jag menar bara att det vore kul att inse att ditt liv kanske också består av dåligt väder, plugg, saker man måste göra och så vidare:)"

Sånt är jättekul för mig att veta!

Bloggen är ju ett sätt för mig att få ordning på mina tankar, dela med mig av åsikter och funderigar, skriva ner och bevara roliga och mindre roliga saker jag får vara med om... och självklart kommunicera med er! Utan er hade den här bloggen inte varit någonting. Det är ju ni som ger mig inspiration!

Därför vill jag alltså att ni skriver ner vad ni gillar med bloggen, och vad ni vill ha mer eller mindre av (t.ex. bilder, plugg, träning, mode - ja vad som helst!). På så vis vinner ju alla!

Nu ska jag äta en banan (är det bara jag som tycker det är skitjobbigt att äta banan mitt bland massa folk?) och sen springa in i dubbstudion!







Pussar


-- Bloggar från iPhone

46 kommentarer:

  1. Mathilda (Göteborg)26 augusti 2010 kl. 16:25

    Hej Molly :) <33
    Jag gillar allt med din blogg :D
    Kram från Mathilda <3

    BTW: Jag tycker du är bäst i världen på att sjunga, och du är min idol och favorit artist för alltid. Har gillat dig ända sedan jag såg dig på TV i JESC 2006!!! <33333

    (Jag fjäskar inte när jag skriver detta. ALLT e sant)

    SvaraRadera
  2. Detta kanske är en konstig fråga, men i skolan vad har du för kläder på eran gymnastik/idrott. Själv känner jag mig inte super sportig, något tips?

    SvaraRadera
  3. hej molly!! ja tycker precis som sara!! vardas livet är alltid kul att veta om. kanske hur det går i skolan? lite mer om dina systrar? :D massor av kramar <33 // jossan

    SvaraRadera
  4. jag tycker det är oerhört kul att läsa om dina vardagliga saker. jag flabbar arslet av mej :D mer sånt. och mode, gud. du har världens finaste stil!

    /sofie

    SvaraRadera
  5. Jag skulle tycka det var kul om du bloggade mer om mode/kläder, hår och sminktips och mer om din vardag. Jag tycker det är kul när du bloggar när du ute på spelningar också men som sagt det skulle vara kul om du bloggade lite mer om det jag sa!

    Tack på förhand! Puss!

    SvaraRadera
  6. Hej Molly!

    Jag tycker att din blogg är jättebra och rolig att läsa. Läser den varje dag när jag kommer hem efter skolan. :) Lycka till med nästa konsert.

    /Julia:)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att din blgg är super! Det skulle vara kul om du la in lite mer bilder bara... Och skrev lite om skolan, plugg och så. Egentligen så är det lite roligt att höra att unga kändisar faktiskt också går i skolan som vi vanliga :)

    SvaraRadera
  8. Blogga gärna lite mer om skolan/plugg, mode, sminktips, hårtips och mer bilder!!
    Hur ser det ut i dina rum?

    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej bästa Molly kan du inte lägga utt lite hur du bor hos dina
    olika föreldrar med lite bilder och text både inne utte bilder.
    Ska du vara med på nya danc pågramet som ska gå om lördagar!
    Många kramar fån Skåne

    SvaraRadera
  10. kan du inte ha en frågestund snart ??

    och kan inte du kma till linköping nån gång ? <33

    SvaraRadera
  11. jag gillar verkligen din blogg - verkligen ALLT som finns i den! Men jag skulle gilla om du visade några få saker i alla fall som du köper när du är ute och shoppar :D <33 men även om det inte skulle bli så, så är din blogg pricken över i:et ändå <3

    SvaraRadera
  12. Gillar att du skriver med humor och att du skriver rätt blandat. :)
    Jag vill absolut inte läsa om mode, men gärna mer om skolan (alltså inte bara "nu ska jag plugga", utan mer om själva skolan liksom). Tack för en bra blogg. :)

    SvaraRadera
  13. hahah banan .. omogen jag är som alltid ska skratta åt det där ;p sorry (aaa)

    Men jag tycker det vore kul ifall du kunde skriva lite mer om vad du får göra i skolan och så? Det vore lite kul att läsa vad man får hitta på för roliga saker när man går i Rytmus (det är väl där du går ;P).

    SvaraRadera
  14. Jag älsssskar sin blogg! Men om du vill så får du jätte gärna skriva mer om mimmi och frida, det skulle vara jätte kul, och kanske om mode också, hihi pussss // Caroline <3<3 :D

    SvaraRadera
  15. heej molly ♥♥
    Jag tycker du ska skriva om plugget och vad som händer på fritiden ;) Det här en ide till dig ;)
    kramar från mig ♥♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  16. Hej Molly!

    Jag tycker att det skulle bli roligt om du kanske kan skriva om mode och vad som händer i plugget och sånt:)

    och en grej till hade varit kul om du kanske kan göra någon video inlägg:)
    Kram Erika<3 Älskar din blogg!

    SvaraRadera
  17. Hej söta Molly! Jag älskar, älskar din blogg, och en stor del utav det är för din underbara personlighet! Men jag tycker likadant som Sara faktiskt, det skulle nog liite roligare att läsa mer om din vardag!
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Hej Molly!
    Jag älskar bloggen och den är riktigt rolig att läsa:)
    Jag tycker att de skulle vara kul att du skriver mera om vad du gör bokom scenen och när du bara är hemma:)<3
    Kanske något videoinlägg;)
    Och det skulle vara kul att se ditt rum:)
    Ha de bra!
    Kram Shadi!

    SvaraRadera
  19. Jag tycker om din blogg jätte mycket, Verkligen!
    Men för att ta den ett steg längre skulle jag vilja att du skrev mer om din vardag - som Sara sa. Massa massa bilder på dig o tex mimmi o frida. Dom är ju dina systrar så kul om du skulle dela med dig lite av sånna saker. Och dagens outift!!!!! :D
    Stor kram till dig ! <3

    SvaraRadera
  20. Mode :D Dina outfits skulle vara kul att se :) Du har jämt så fint på dig!

    SvaraRadera
  21. Hej, det skulle va roligt om du skrev mer om mode. Det skulle va super kul :)
    Men en fråga:
    Varför tänker du inte skriva om Eric Saade?
    :O:O:O:O

    SvaraRadera
  22. Hej fina Molly!

    Din blogg är lätt min favoritblogg. Det var någonting som jag fastnade för när jag började läsa din blogg. Vet inte riktigt vad det var men det var nog ditt intressanta liv och din syn på saker och ting! Och självklart alla bilder.

    Ha det bäst :)
    kram /Felicia

    SvaraRadera
  23. Jag vill ha mer bilder, mode, kanske nån frågestund nån gång ocvkså :)
    Sen är ju din blogg bäst vad det än du skriver om :)

    Love u <3

    Pözz!

    SvaraRadera
  24. Hej molly, älskar din blogg!
    Det skulle vara roligt om du la ut outfits bilder. Sen så har jag en liten fråga, du la ju ut ett inlägg på hur man kunde fixa likadana lockar som du har genom ett sova med en kanellbulle på huvudet hehe, jag har försökt men min bulle åker alltid ut även om jag snurar hur hårt jag kan skulle du kunna ge förslag på har man kan fästa bullen lite bättre så den inte försviner under natten? :)

    SvaraRadera
  25. Hej Molly! Jag gillar din blogg jätte mycket! Jag skulle vilja att du hade mera tävlingar där man kan vinna typ din autograf. Typ en bild på dig själv och sen så skriver du typ vinnarens namn på autografen, (Massa kramar till .....) Också din autograf. :) Det vore oxå roligt om man fick mera bilder på dig och din familj/vänner, kanske videosar? :)
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  26. Hejsan, världens bästa Molly!
    Jag tycker att blogg redan är riktigt klockren, men jag håller med att det vore skoj att få höra lite mer om ditt "privatliv". Dock inte för privat, så mycket som du vill dela med dig av :) För privata saker behöver ju ingen som du inte vill ska veta, veta!

    Jag skulle även gärna vilja höra lite vad som hände i ditt 2006, precis innan Eurovision. Blev kompisar annorlunda? Du förstår säkert vad jag menar :)

    En sista grej... Har du ingen bild på dig och Eric år 2006? Är så nyfiken på att få veta hur han såg ut då! Jag vet ju att du inte skriver något om han, men det kanske du kan bjuda på! Hihi :)

    Puss på dig och det superbra! Kramar från Eskilstuna!

    SvaraRadera
  27. Det hade varit kul med lite mer bilder från din vardag, kanske typ dagens outfit och sedan typ mat och sånt kanske? vad du gillar att äta, på så sätt kan man bli inspirerad, även av kläderna :d

    kram!

    SvaraRadera
  28. håller med om att det är roligt att få veta om dig personligen. Alla vet att du är en vanliga tonåring! Så mer om vad som händer i din vardag, kanske en "det sämsta med denna dagen och det bästa med denna dagen" så man vilka dåliga och bra saker som händer i ditt liv. Annars en jätte bra blogg! puss

    SvaraRadera
  29. Hej på dig! :D
    Det skulle vara kul ifall du gjorde en videoblogg och lägger in små klipp som lite variation till text inläggen du lägger ut! :P

    SvaraRadera
  30. Jag tycker din blogg har allt! =)
    Men typ videoblogg lite då & då hade varit skit kul! :D♥

    Puss

    SvaraRadera
  31. Tjenix, jag tycker att allt är super bra med din blogg! Jag säger som alla över mig, och jag tror alla är/blir glada om du uppdaterar varje dag (som du också oftast gör)
    Kramen<33

    SvaraRadera
  32. Hej Molly!
    Som jag nämnt tidigare till dig så tycker jag att din blogg är kanon. Eftersom jag verkar vara en av få (?) killar som kommenterar här idag så skulle jag önska lite mindre om mode och sminktips (oops...) och lite mer om hur det går med din bilkörning, hur tekniken kring en spelning ser ut och fungerar, din golfkarriär, vad du lyssnar på för musik etc etc.

    Kärlek till dig!
    /Magnus

    SvaraRadera
  33. Hejsan! Jag tycker att du skriver med sån humor och självdistans, skrattar ofta när jag läser dina inlägg, och då menar jag att jag skrattar med dig, inte åt dig ;-). Fortsätt bara skriva som du gör redan!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  34. om du kunde skriva mer om dina syskon och familj ! hur det är och så ditt rum och så

    SvaraRadera
  35. hej det skulle vara kul att läsa lite vad du har gjort i skolan mm.:) ps du är bäst:)

    SvaraRadera
  36. Hej
    Jag tycker det vore roligt om du videobloggade lite som omväxling ibland.

    SvaraRadera
  37. Hej sötaste Molly!
    Du är bäst på att sjunga!
    Och jag heter också Molly.
    Men jag kan inte sjunga så bra som du ♥
    För du är världens bästa!!
    Och du kan inte bara sjunga du är AS snygg oxå!
    Jag vill se ut som dig med dina fina lockar!
    Men jag är nog inte riktigt lopc typ.
    För så fort jag lockar håret då går lockarna ut DIREKT. (Hejdå bästa Molly) <3<3

    SvaraRadera
  38. Jag tycker din blogg är jätte bra,jag har också varit din idol sedan 2006. Det skulle vara roligt om du skrev typ om din kompisar och så din vardag asså. Jag vill att du ska skriva om ALLT du gör :D flera videoklipp vill jag också se =) ha det toppen!

    Kan inte du komma till Norrtälje någon gång ??<33

    SvaraRadera
  39. Kan inte du skriva till min mejl:Cassi_englund@hotmail.com ? <33 du e bäst Molly<33 jag älskar dig

    SvaraRadera
  40. Vadå gillar du inte Eric eller? Är ni ovänner?

    Fast nu är det så att jag är rätt så dum i huvet så det är säker något helt självklart svar (uppskattar svar)


    Kraaaam ;D

    SvaraRadera
  41. Hej söta Molly:) kan du inte skriva lite om din familj (systar, föreldrar och din skläkt) Och ja vet att du inte skriver om Eric(Även om de skulle vara jätte kul om du gjorde) så kan du väl lägga upp en bild på han :) Älskara din blogg du skriver så roligt och bra puss hoppas du kommer till Borås någongång

    SvaraRadera
  42. Hej Molly jag läser din blogg varje dag :)
    Jag skulle vilja att du skriver mer om vad som du gillar typ, kläder , smink, skor och sånt där och typ skriva mer om din vardag och så :D
    Ända sen jag började läsa din blogg har jag inset att alla är olika men alla är helt vanliga människor så tänkte jag inte förut tack så mycket !!

    ps, din nya hårfärg är jättefin på dej !<3

    SvaraRadera
  43. hej du, jag kom på en sak... du har ju förtusan fyllt 18 och får rösta i septemper! har du nån idé vad du ska rösta på eller känner du att du inte intresserar dig så mycket i det? det vore kul att veta vad du har för åsikter om det eller så.
    Kanske lite tråkigt men det är inget du snackat om tidigare.

    Kram

    SvaraRadera
  44. Hahaha. Jag tycker också att det är lite jobbigt att äta banan på stan faktiskt. Jag tycker att din blogg är väldigt mysig. Det bästa är när du skriver om personliga saker. Typ som att din familj brukar tävla om vem som hittar matvaran med det äldsta utgångsdatumet hemma, haha. Skriv mer om din famlij, systrar och vänner :).

    SvaraRadera
  45. Hey Molly!
    I really like your blog, but i want to read more about your sisters, your daily outfits, and im wondering, which is your favourite song?
    Love you so much! <3 :)

    SvaraRadera