fredag 20 augusti 2010

JAG VANN!






JAG VANN, JAG VANN, JAG VANN! Helt sinnesjukt! Jag har aldrig vunnit något förut! (jo, en gång vann jag en liten chipspåse för en kompis pengar, så den fick jag ge bort direkt! Men det är det enda!)

Såhär gick det till:
Vi hade precis ätit frukost (väldigt sen frukost) på ett mysigt fik i Norrköping när vi gick förbi ett litet festivaltivoli. Jag frågade Erics dansare om han kunde vinna en stor toblerone till mig i chokladhjulet, och han svarade "självklart!"

Fem sekunder senare stod vi där (vi var helt ensamma på hela tivolit) med varsin bricka och diskuterade hur sjukt osannolikt det vore att vinna den stora stjärnvinsten... Att man bara lurar folk på deras pengar.
Så saktar hjulet ner och stannar på nummer 64.... gul plupp...
Hur jäkla sjukt är inte det?! Jag kanske är lite töntig nu, men det skiter jag i! Jag känner mig som ett litet barn på julafton... Som en ko som släppts ut på grönbete... Som Joey (i vänner) med en köttbullsmacka i handen...
Hoppas ni någon gång får känna den känslan!




... Lite snacks i turnébussen dårå.... Jag kommer se ut som en toblerone innan den här helgen är slut!





Pusss!

-- Bloggar från iPhone

17 kommentarer:

  1. Haha ja visst är det underbart att vinna! Men du, du har ju vunnit förr om inte jag minns fel, lilla melodifestivalen, ett av flera tusen inskickade bidrag skulle vinna, och just du och din låt vann ;o) hehe

    Ville bara tala om att du har flyttat. Eller ja, inte du fysiskt, men du på spotify har fått flytta med mig upp till min första lägenhet i Sundsvall! ;) Hallelujah, Lova mig, och alla dina andra fina låtar spelas här och håller mig sällskap efter att min familj åkte i morse ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, toblerone som är så gott!
    Gratulerar =)

    SvaraRadera
  3. Grattis till toblerone vinsten ,vann själv en sån stor i Furuvik!:)<3
    DU ÄR BÄST kram/Alva

    SvaraRadera
  4. Norrköping är allt bra du Molly! ;)

    SvaraRadera
  5. du är en vinnare molly ! :D
    finaste molly sandén ♥

    SvaraRadera
  6. hah när jag var på liseberg 2008, så skulle jag tävla så var hela banan full förutom två nummer bredvid varandra. Så klart tog jag den åt vänster, så vann den åt höger.. -.-
    Helt sjukt!

    Vissa har tur, andra inte.... ;)

    Saknar dig!

    SvaraRadera
  7. grattis molly att du vann och du är inte bara bäst på att sjunga utan och vinna också
    <3

    SvaraRadera
  8. Jag blir lika glad varje gång jag kikar in hit och ser att du har skrivit nytt inlägg!:)

    Ni kanske vet att NU på Söndag alltså 22:e Augusti kommer Molly till Himlabacken och är gästartist på allsång som ska vara där. För mer info finns här--->http://www.magazin24.se/nojesnytt/2010/08/05/shirley-och-molly-till-himlabacken

    SvaraRadera
  9. Åhh vill också ha :)

    Jag var på rixfm festivalen igår och det var kaos när eric skulle till buss/bil och alla trängdes ohc vakterna puttades men jag såg inte dig ? :( <3

    SvaraRadera
  10. heej molly♥♥
    Grattis till storvinsten ;)
    du är bäst ;)
    kramar från johanna ♥♥

    SvaraRadera
  11. ååååå vad gott!!! =) När jag var på Liseberg förra året vann min kompis en likadan<333

    SvaraRadera
  12. Va dålig jag är på att kommentera efter dina inlägg(a)

    Kan förstå att du är riktigt glad för din stjärnvinst!:D

    Jag har själv också vunnit det en gång, o ni skulle ha sett min min, haha :P Jag vann Center på Liseberg!:)

    Ha det gott så hörs vi!:) Kraam

    SvaraRadera
  13. Vad kul att du vann! kram Thilda

    SvaraRadera
  14. Åhh grattis:)
    men jag är så avis för toblerone är sååå gott!:D<33

    Jag vinner heller alldrig, sen ser mann massa folk som går med hur mycket godis som helst i sina händer!!!<3
    Kram<3

    SvaraRadera
  15. Jag tycker du är en av världens vackraste och gulligaste i hela världen ! <3
    puss

    SvaraRadera
  16. Hahah! Vi testade samma grej på liknande tivoli i Norrköping ;-) Fanns ju 2, ett i centrum o sen ett som var närmare Rix scenen. Men int vann vi någo *snyft* Vi skymta dej annars på scen vi sidan om på Rix i N-köping när en viss E uppträdde x) Du har en superkiva blogg btw! Keep up the good work!

    SvaraRadera