tisdag 24 augusti 2010

En liten tjänst


Hej alla glada!
Jag tänkte tipsa er om lite skön musik och be er om en tjänst. En av mina närmsta vänner - Ellen Stokstad - är nämligen med i en musiktävling som heter The Next Big Thing. Hon ligger riktigt bra till, men behöver all hjälp hon kan få för att nå finalen i Kungsträdgården den 10-11 september.


Tävlingen går ut på att samla på sig så mycket poäng som möjligt. Detta gör man genom att vara aktiv, få jurymedlemmar "välja en som sin artist", få många som röstar femmor och dra mycket trafik till sidan. Ju fler unika datorer som är inne och lyssnar på hennes låtar och röstar, ju mer poäng får hon. Därför tänkte jag nu be er om att ge henne en hjälp på traven. Hon förtjänar den här chansen! Jag har en fördel som kan nå ut till alla er, vilket är väldigt bra vid tillfällen som dessa. Så till er som har tid och lust att hjälpa till, gå in här: www.snowfish.com/ellenstokstad och klicka runt, titta, lyssna och rösta!

Imorgon (onsdag den 25e) avgörs en veckotävling där det gäller att få så många som möjligt att lyssna och rösta femmor på ens bidrag i "How Strong Are You". För att lyssna och rösta på Ellens bidrag, går ni in här: http://snowfish.com/sound/20767/





Tack på förhand! Ni är bäst.
Nu ser vi till att hon vinner det här, det är hon värd!


Kram!


-- Bloggar från iPhone

5 kommentarer:

  1. Har följt Ellens blogg och även kikat in på hennes snowfish i ngr veckor nu och jag tycjr hon verkar vara en helgo tjej! (: Hoppas att hon kommer till kungsan (:

    SvaraRadera
  2. Hej,Molly!
    Jag har en fanblogg av Ellen:)
    Hon och du och Eric är mina idoler!
    Du är bäst
    kram Alva<3

    SvaraRadera
  3. du verkar vara en otroligt go tjej! dem som har dig som kompis kan skatta sig lyckliga, har tyvärr aldrig träffat dig men skulle vilja det jätte gärna... :D hoppas att den dagen kommer snart!

    p.s blir så glad varje gång du lägger upp ett nytt inlägg, älskar verkligen din blogg.

    SvaraRadera
  4. Klart jag gör.Jag har varit inne och regat. mig och röstat topp på alle hennes låtar.

    SvaraRadera
  5. Hej Molly ! Hoppas allt e bra med dig !

    Ellen är en duktig tjej, som sjunger jätte bra !
    Jag är jäte glad att hon just fick sjunga på mina låtar som jag gjort här hemma i min studio ! hon kommer att gå långt !

    SvaraRadera