tisdag 10 augusti 2010

Mot Sthlm igen







Nu sitter vi i turnébussen påväg mot Sthlm. Det är helt sjukt vad dagarna bara springer iväg. Imorgon åker jag till Spanien - sista veckan, av mitt SISTA sommarlov! Helt galet.

Gårdagen var superkul! Vi hängde på Liseberg och jag hann t.o.m. åka Balder (det är ju helt fantastiskt att få vara med om så mycket kul saker, och ändå vara ledig!).

På kvällen käkade vi på en supermysig restaurang och träffade ingen mindre än Mr. Da Silva!

Senare på kvällen fick jag ett mms innehållande den här bilden:


Han är fan en av de skönaste människor jag vet!

Ikväll blir det hem och packa, och sedan myskväll.

Vi hörs!

Puss



-- Bloggar från iPhone

21 kommentarer:

  1. Vad ska du göra i spanien!?

    SvaraRadera
  2. vad tycker du om eric nya video? :p

    SvaraRadera
  3. Blir inte du avundsjuk på Erics video M;aquerade?? jag menar han håånglar med en anna tjej :O

    SvaraRadera
  4. håller med anonyma :) kan du inte skriva ett inlägg om vad du tycker om hans video?? är du inte avundsjuk?

    SvaraRadera
  5. Vad tycker du om Eric's nya video, Molly? Han hånglar med en annan tjej och tillochmed... ja, du vet nog vad jag menar!? :S Blir du inte avundsjuk, snälla svara!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Va? Var du på Liseberg igår? Det var jag också! :) Såg tyvärr inte dig, men var där! Såg dig i Hbg iaf :)

    SvaraRadera
  7. Jag gillar din skiva jätte, jätte, jätte mycket!! :)

    SvaraRadera
  8. Jag såg dej igår på Liseberg, du är otroligt fin måste jag bara säga! :)
    Du och Eric är ett sånt otroligt sött par! :D ♥

    SvaraRadera
  9. Molly vad tycker du om erics video? :O han hånglar ju med henne jättemycket och kysser henne på halsen och allt sådant, själv beskrev han ju den som "porrig" :O visst jag gillar eric och tycker bara det var snyggt..men du är ju hans flickvän...såå?

    SvaraRadera
  10. Du skrev att du skulle ta en intensivkurs gällande körkortet..
    Hur mycket plugg är det då?

    SvaraRadera
  11. jag såg dig igår , eller såg & såg , jag såg din rygg haha men jag har ju endå sett dig ! är sjukt avundsjuk på diiiig. asså åhhhhh jag är typ kär i eric , jag dör , så jävla söt är haaaan ! han är bäst , åh jag är sååååååååå avundsjuk ! tyvärr fick jag ingen autograf , var typ längst fram , men då gick han :( börjaaaa gråta då... aja hälsa honom från Emma , snälla gö det ! & molly du är såååå bra ! du och eric är sötast tillsammans , men jag önskar att jag var du !

    MOLLY <3 ERIC DET ÄR SÅ DET SKA VARA !
    ÄLSKAR ER BÅDA
    NI ÄR BÄST , GLÖM ALDRIG DET !

    SvaraRadera
  12. ha det bäst i spanien! :) ♥

    pussar

    SvaraRadera
  13. Hej Molly :) älskar din blogg
    en fråga var köpte du mimmi frida era kläningar? våre jätte snällt om du kunde svara ! en än gång ÄLSKAR DIN BLOGG <3

    SvaraRadera
  14. Hejsan Molly :)
    Tack så JÄTTE mycket för autografen på armen i måndags :) Det betydde jätte mycket för mig :) En stund senare så kom Eric dit med och jag fick en av honom :) Men han skulle upp på scenen så man ser knappt va det står och man ser typ bara halva autografen.., men både du och Eric har ju hållt i pennan så den kommer ingen annan få röra :)
    Tack och kram från mig :) <3

    SvaraRadera
  15. Ha det super bra i Spanien,njut bara av tiden där! kram/Alva<3

    SvaraRadera
  16. varför skriver du aldrig om eric.
    för jag såg dig i göteborg när eric söng på lisse.
    får du inte eller vaddå ?
    undra bara !
    puss

    SvaraRadera
  17. Förlåt, du är tillsammans med eric fortfarande va hoppas jag? jag hatar att han hånglar med en annan tjej i videon som inte ens är lika fin som du och ser äldre ut. Nutycker jag du ska göra en å (: ha debra :D

    SvaraRadera
  18. jag sprang upp pa scenen och gav eric 10 rosor. och fick krama honom. sag aven dig pa genrepet. vet du om eric har kvar blommorna eller om han slangde dom pa vagen hem? kram nadia

    SvaraRadera
  19. ja hur känns det strular dem på riktigt eller?? söööööööööööööööööööta jätte söta du sötis karrramiz

    SvaraRadera
  20. sööööööööööööötiiizzz sjukt söt du e<3 vad tycker du om erics nya video??? snälla svara<3 love u

    SvaraRadera
  21. snääääääällllllaaaaa SÄG VAD DU TYCKER OM VIDEON ALLA VILL VETA!!!!! nä men aww du e sjukt sööt sötnosis

    SvaraRadera