söndag 29 augusti 2010

Höstigt


Här kommer lite Outfit-bilder där jag visar upp mina senaste inköp (känns lite ovant att fota sig själv på det här viset... men man vänjer väl sig?)




HAHA! Helt plötsligt, mitt uppe i mitt ego-fotande, ser jag någonting röra sig i högra hörnan av bilden... då har Frida smugit sig in i mitt rum och hämtat min Let's Dance-sko för att försöka få med den i bilden utan att jag skulle märka något!

Örhängen: Gina Tricot
Linne: Pull and bear (Spanien)


Haha! Så här såg hennes förklädnad ut...

Sjal (som Frida gömmer sig under) : Massimo Dutti

Hon ställde upp på en bild
Solglasögon: BikBok

Jag - "Men Frida sluta nu! Jag försöker ta bilder här!"
Frida - "Nej, men det är jättekul! Då kan läsarna leka Finn ett fel!"

Kofta: Zara
Linne: Barcelona
Örhängen: Gina Tricot


(YES! Hittade en bild hon inte lyckats sabba!)

Grön, transparent skjorta: Hm



Grön, transparent skjorta: Hm
Skärp: Esprit
Fridas fot: Värmlands urskog

HAAAAAAHAA! Jag döööör!

Grön, transparent skjorta: Hm
Skärp: Esprit
Boots: Din sko


Det blev bara värre och värre... hon blev bara jobbigare och jobbigare...

... så jag jagade bort henne med lite Karate!

Haaijjaah!

Halsband: L.A.


Halsband: L.A.


Klänning: Gina Tricot
Skärp: Esprit
Boots: Din sko


Klänning: Gina Tricot
Skärp: Esprit


Påfågelörhängen: Spanien


Nu ska jag ut och övningsköra! Önska mig lycka till!
Pusss

24 kommentarer:

  1. fan va den där frida verkar ha humor... lyllo dig molly som har henne som syster!

    SvaraRadera
  2. Lyckas alltid logga in när du precis bloggat... :)

    Guud vad fina kläder, du har världens bästa smak!♥

    & ni verkar vara typ världens bästa familj, att ha två små syskon i nästan samma ålder är ju lyyx assså! ;)♥

    SvaraRadera
  3. woops, glömde önska dig ett lycka till!♥

    SvaraRadera
  4. Hej världens finaste Molly! Jättefina kläder, du har en väldigt bra klädsmak måste jag säga! Din syster är också väldigt rolig! Lycka till Molly!
    Mvh Thilda

    SvaraRadera
  5. Hahah! Vad kul! ;D
    Skulle inte du kunna blogga om pinsamheter? :)
    Det skulle vara jättekul om du berättade det pinsammaste minnet med Eric? ;)
    Hahah!
    Eller när du har stått på scen?
    Älskar dig molly!! :D
    <33333333333

    SvaraRadera
  6. Hej Molly. haha, frida verkar ha homor. Lycka till.

    SvaraRadera
  7. Varför kommer du inte till Färgelanda ikväll då? Såg att konserten va inställd. Det hade vart kul att se på den.

    SvaraRadera
  8. Såå fina bilder Molly!! Du har verkligen tur att ha underbara systrar! Önskar jag hade likadana!!!
    mångavarma kramar!!♥♥

    Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Nu har jätte fina kläder !! Lycka till ! :)

    SvaraRadera
  10. Hej Molly <3 haha vad roligt att du lägger ut såna roliga bilder :) är Frida lite busig ? :D hälsa till resten av familjen :) och lycka till med körkortet <3 KRAM

    SvaraRadera
  11. HAHAHAHA gud vad roligt att titta på!!:)
    jag vill också ha en syster som amn kan busa med<3 har bara 2 bröder.
    LYCKA TILL MOLLY!<3

    SvaraRadera
  12. Hur gikk det med övningsköringer. Alla överlevde håppast jag. Och bilen är hel ennu.
    Jag bara retar dig lite. Det går säkert bra.
    Håppast du tar körkortet nu snart.
    Vad bra du var i Älmhult. Ja du är jo altid bra

    SvaraRadera
  13. kan du visa hur dom nya idolkorten ser ut? tror du hade det, såg en skymt av gula? eller?<33

    SvaraRadera
  14. Gud va jag äskar din stil!!

    SvaraRadera
  15. Hej Molly. vilka fina kläder, tänkte bara fråga vart du har köpt din klocka? lycka till :)!!

    SvaraRadera
  16. heeej molly ;)
    wow!!vad fina kläder :O
    Du blir så söt på alla bilder du tar ♥♥♥
    Lycka till ;)
    kram johanna

    SvaraRadera
  17. Du är så fin Molly! Hoppas det gick bra att övningsköra också :)

    SvaraRadera
  18. Var har du köpt din klocka??! =)

    kan inte du visa vad du fått från din fans?!! :D

    älskar dej mest i världen du är så bäst!

    SvaraRadera
  19. Snygga kläder! älskar din smak!<3
    kram Alva<3
    Lycka till :)

    SvaraRadera
  20. OMG DU ÄR så VACKER! Vem är inte avundsjuk på erik liksom?! :O

    SvaraRadera
  21. Hahah...du är underbart vacker....Lycka till... Sötnos!<3

    SvaraRadera
  22. Snygga bilder Molly! :)

    SvaraRadera
  23. Shit asså.. Det är nog första gången jag reagera otroligt starkt över hur sjukt fin du är. herregud alltså.. fick nästan en kändiscrush i dig nu.. xD

    SvaraRadera