lördag 21 augusti 2010

Ikväll Malmö, imorn Köping

Kom på att ni härliga köpingbor kanske inte vet att jag kommer och hälsar på er imorn på allsången, (eftersom att min turnéplan på hemsidan hae krashat) så jag därför säger jag det nu! Skulle vara jättekul att få träffa er, så sväng förbi vettja!

Nu sitter vi i turnébussen på väg mot Malmö.



Kände mig sjukt Girly när jag slängde upp de här två rosa tjejtidningarna och en ljusrosa dricka (nyttig dessutom!) på statoildisken.



Förresten... Åh vad praktiskt det är ibland att ha en pojkvän som sjunger... Då får man smaka av chokladen han får av sina fans:)




Puss


-- Bloggar från iPhone

12 kommentarer:

  1. aahhh.:) e du här.. Jag MÅSTE bara få träffa dig! Snälla Molly.<3

    saknar dig.

    SvaraRadera
  2. haha molly tror du att hon som gav eric den vill att du smakar? ;) nae, men du e sjukt gullig :) kram

    SvaraRadera
  3. Haha, din gottegris!:D

    Vet inte om jag har sagt detta. Jag gillar verkligen din första skiva, så det ska bli kul och få höra hur din andra skiva kommer bli:)

    Kraam

    SvaraRadera
  4. På tal om "pojkvän som sjunger" -kan du inte snällaaaa lägga upp lite bilder på honom eller er tillsammans?? :D
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Bra att variera sig lite, så att du inte blir helt trött på toblerone :)

    SvaraRadera
  6. Kan inte du lägga upp lite bilder på eric ?

    SvaraRadera
  7. men faan va har jag missat? bara för att jag e den enda malmö bo som inte gillar malmöfestivalen :(

    /sofie

    SvaraRadera
  8. heej molly :)
    hoppas att chokladen smakar :P
    Och hoppas att du får roligt i malmö :D
    Ha så bra ;)kram johanna

    SvaraRadera
  9. Vi har inte missat att du kommer, har stått i tidningen varje dag i flera veckor :) Hoppas det blir bra väder så det kommer mycket folk! Lycka till i morgon :)

    SvaraRadera
  10. Du och din pojkvän är sjukt fina ihop, kan du lägga upp ett par bilder på er ihop eller nåt...Du är bäst Molly...Kramisar :)

    SvaraRadera
  11. hejsan Molly!du e bara bäst i världen på att sjunga asså kan inte du hälsa till eric från Malin Eriksen <3
    kan du kanske titta på min blogg malinlinneairene.blogg.se du kanske inte gillar den men det hade vatt kul om du hade kommenterat den=)hoppas vi ses nån gång hälsningar ditt fan Malin!

    SvaraRadera
  12. Hej Molly jag heter också Molly och farresten du är bara bäst!! Jag verkligen älskar dina låtar jag vill så gärna träffa dig och få din autograf DU ÄGER Molly hoppas du vet det hejdå ♥♥

    SvaraRadera