lördag 28 augusti 2010

Tjejkväll


Åh vilken mysig kväll det har varit!
En riktigt girly tjejmiddag med tjejsnack, brownietårta och en massa mat (det här gänget är inte blyga när det kommer till mat!) var precis vad jag behövde efter en sån här regnig, tung skolvecka! På tunnelbanan hem kände jag mig liksom... motsatsen till Hjärntvättad... (fattar ni?). De här timmarna med tjejerna gjorde så att mitt energiförråd fylldes på så att det kommer räcka hela den kalla vintern! Eller hösten i alla fall!








Jag fick tårta i efterskott:)




Fina tjejerna!


Puss och godnatt!
Vi hörs från tåget <3

-- Bloggar från iPhone

2 kommentarer:

  1. VAr har du köpt den där genomskinliga skjort/blusen? <3

    SvaraRadera
  2. heeej, du är så vacker <3<3<3
    Söta bilder ;)
    kram johanna <3

    SvaraRadera