tisdag 31 augusti 2010

Dagens tabbe

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

Jag har velat fram och tillbaka angående om jag verkligen kunde blogga om det här, men det är så sjukt klantigt att jag bara inte kunde låta bli! Det är ju en av de mest tabbiga grejerna jag någonsin lyckats med!

Till saken...
När jag lockade håret imorse var jag så stressad att jag råkade lägga locktången i knäet... Och jag hade inga byxor på mig. Hur dum får man bli?! (Ja det är okej att skratta!)




Aj, aj, aj!!

-- Bloggar från iPhone

10 kommentarer:

  1. Aj aj, det måste ha känts...

    SvaraRadera
  2. Fyfan vad ont det måste gjort :o Själv har jag bränt mig på både plattång och locktång en massa gåner men dedär ser ju ut att slå allt, usch! Hoppas att du fick på dig några byxor sen utan att det gjorde allt för ont ;) Vore kanske inte så kul att gå byxlös till skolan :p

    SvaraRadera
  3. Vilken skola går du på Molly? Jag har sett att du gör reklam för JENSENs skoltröjor, går du på JENSEN eller? <3

    SvaraRadera
  4. AAAAJJ!! det måste ha gjort sjukt ont!:(
    älskar din blogg molly!<3

    Kraaaam<3

    SvaraRadera
  5. åh stackarn, det gör så förbaskat ont.. och blir tyvärr inga fina ärr efteråt, men det går över tés du gifter dig! :)

    SvaraRadera
  6. Hej Molly! Stackars dig! Det borde gjort ont! MVH Thilda

    SvaraRadera
  7. En gång så var jag på handbolls-cup i västerås och när vi skulle äta frukost i en trång hockeyhall så höll jag i hett te-vatten och jag skulle hämta en extra mugg och då var det en som backade in i mig så jag tappade muggen på handleden och när jag kollade under min tröjärm var hela mitt skinn borta och jag var röd och hade en stor blåsa :( Men jag fick hjälp fast sen kunde jag såklart inte spela i semifinalen
    :( Det var en så allvarlig brännskada att jag fort fick åka in på akuten :( Men nu är det bra igen :)
    Så jag vet att brännskador gör ont :p

    SvaraRadera
  8. Hej Molly,
    sjukt bra blogg! Jag bloggar också på blogspot men har aldrig fattat hur jag ska blogga från iphone.. hur gör du?

    Kram

    SvaraRadera
  9. haha, jag har gjort något ännu värre. Jag satt och lockade håret och sen så skulle jag ta upp nåt från golvet så jag la locktången i knäet ( men jag hade byxor) och så böjde jag mig fram och brände magen! Så nu har jag ett fint ärr på magen från en locktång haha :)

    SvaraRadera
  10. Åh, usch. Jag vet hur det känns.
    Förra året när jag skulle locka mitt hår med plattång la jag den mellan knäna. Sen när jag skulle ta den igen för att locka håret så missade handen, men knäna trodde att handen tagit den så jag särar på benen, (!då slår tanken att den inte kan ramla på golvet!) Så jag drar ihop bena och vips så hade jag fyra sträck iochmed brännsår :/

    SvaraRadera