torsdag 26 augusti 2010

Älmhult lördag

Åh vad roligt att jag redan fått så
mycket respons på det förra inlägget! Jag läser igenom allt ikväll, så hoppas jag att ni kommer få några önskningar uppfyllda redan imorgon!

Kom på att eftersom min kalender på hemsidan fortfarande är helt $@*#¥€£!!•}$*¥@!!! Så ville jag bara göra lite reklam för lördagens gig i Älmhult. Det är första gången jag hälsar på, så det vore superkul att få se några av er där! Jag uppträder på torget kl 15.00.





Kärlek

-- Bloggar från iPhone

7 kommentarer:

  1. Jag måste försöka komma upp dit! =)

    Kanske kanske kanske jag kan! ♥

    Pussar & Kramar, saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Molly! Lika roligt som du tycker att det är att få kommentarer, minst lika kul är det när du uppmärksammar någon av kommentarerna, såsom du gjorde med Saras i förra inlägget. När jag började följa dig var det inte så många som kommenterade eftersom du hade någon inställning som gjorde att bara de med ett google-konto eller liknande kunde kommentera. Jag skaffade det för att kunna kommentera dina inlägg, och en gång skrev du om min kommetar på nästa inlägg, det var nånting om att jag älskade att du var så moget barnslig eller liknande. Jag blev i vilket fall superglad och var det i flera dagar efteråt bara för att du hade uppmärksammat min kommentar (haha det låter jättelöjligt´, men så var det ;o))

    Därför är mitt önskemål att du börjar uppmärksamma någon kommentar då och då, det gör att vi läsare känner oss "sedda" av dig, du är ju trots allt en stor idol för många av oss som följer dig <3

    Lycka till på spelningen i morgon och kämpa på med pluggandet och dubbandet! kram Carro

    SvaraRadera
  3. Hej Molly!
    Så du bara vet så heter jag också Molly.
    Kärlek på dig med!!
    Du är bäst Molly.Du är så vacker och jag vill se ut som dig.
    Du är helt underbar ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Jag läser din blogg varje dag om du har skrivit något nytt förstårs annars läser jag om HELA din blogg. Hejdå (♥)

    SvaraRadera
  4. Hej jag glömde säga att du sjunger UR bäst!!

    SvaraRadera
  5. Ja vad kul! Och jag säger det igen du är en förebild för mig och du kommer alltid att vara det. Många kramar till dig Molly! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  6. Ses i älmhult<3 du är bäst!!! puzz<3

    SvaraRadera