onsdag 4 augusti 2010

Borgholm ikväll, Luleå imorgon

Hej alla fina!

Har varit ledig nu i några dagar och därmed fått känna på lite av den där härliga semester snurrigheten där man glömmer bort både tid och rum... Nä det där lät väl lite väl klyschigt... Men datum och dagar i alla fall! Insåg nu när jag öppnade kalendern att jag idag varit arton i över en månad. Känns fantastiskt! Och vilken månad jag haft!


Nu är det slut på ledigheten och jag åker till Luleå för att sjunga på en allsång tillsammans med bl.a. Ola Svensson (såg nu med er hjälp att hela sommarens kalender kraschat! Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och lovar att komma upp med höstens kalender så fort som möjligt!) så nu har jag alltså möjligheten att få träffa en massa härliga människor uppe i norr! Missa inte det!

Kvällen spenderar jag i vackra Borgholm och njuter av sommarens sista, svenska solstrålar.... Usch vad hemskt! Får en klump i magen bara jag skriver det... Vart har den här sommaren tagit vägen egentligen?!







Puss!

-- Bloggar från iPhone

7 kommentarer:

  1. hoppas du har det bra i borgholm!:)
    Haha vad läskigt loggade precis in så hade du precis publicerat detta.:)

    Är i Stockholm nu, på Blidö & myser.
    Pussar & Kramar

    SvaraRadera
  2. Så fin du är Molly!
    Ha en bra sommar eller vad man nu ska säga;)
    Tack för att du uppdaterar kalendern:)
    Hoppas vi ses i höst:)
    Jag har en fråga, kommer du vara på grönan när Eric spelar sin sista Masquerade Tour?
    Väldigt tacksam för svar:)
    Jag kommer åka tre timmar för att se Eric så det skulle vara kul om man skulle få en glimt av dig också;)<3
    Ha de bra, hoppas vi ses snart!<3

    SvaraRadera
  3. håller med dig helt, denna sommaren har gått jätte fort, och snart blir det vinter och kallt, USCH...
    KRAM MINETTE :)

    SvaraRadera
  4. Ska du vara och lyssna på Erik när han sjunger på Rix FM Festivalen i Kalmar?

    Kram Evelina

    SvaraRadera
  5. ja vad bre det är ju jete bra och jag vet det är skönt att vara ledig men ibland är det så att man länktar hem typ som jag :D :D ha det gott igelkott :P :P :D :D :D :):) ps. älskar din musik och Eric saade musik hälsningar till er

    SvaraRadera
  6. Var och såg Eric Saade idag i Borgholm, hälsa honom att masquerade tour var grymt bra ;)
    /Marcus

    SvaraRadera
  7. Bästaste Molly!
    Hoppas du har haft underbara dagar här på ön och att du har fått njuta av ledigheten!
    Var och såg Eric idag på strand och himmel och pannkaka vilken energi han har! Hälsa att han var jättebra! Såg även en glimt av dig när du sprang in till Eric och hans dansare genom en dörr tillsammans med din morfar! Jag utbrast igen som jag gjorde förra gången då du var på Victoria-dagen ''DÄR ÄR JU MOOOOOLLLY IGEN! ''
    Andra gången på några veckor på Öland som jag inte träffat dig utan bara sett dig på håll... Synd!
    Men jag hoppas du snart kommer tillbaka och spelar på Öland, kalmar eller någon annan stans i närheten!

    Toppen att kalendern snart kommer igång så man kan planera in någon spelning!

    Puss och kram Mathilda, Öland-bo

    SvaraRadera